Det individuellt anpassade driftschemat gör veckans rutiner enkla att följa.
Överlåt arbetsuppgifter kollegor emellan och få en tydlig överblick av de ”ToDo:s” just Er verksamhet har.
Via en 55” touchskärm, dator eller valfri smartphone har samtliga bra överblick över gjorda/ogjorda uppgifter och möjlighet att se status.
INNEHÅLL
Hantera nyanställningar, förändringar i tjänster/ansvar och få kontroll på åtgärder vid olika situationer. Arbetsflöden och notifikationer för alla administratörer för olika funktioner säkerställer att du har kontroll på användare, rättigheter, utrustning, m.m. eSumIT används av flera större organisationer, både företag och offentliga förvaltningar.
GDPR
eSumIT har inbyggd flödeshantering för system/behörigheter som fångar alla steg från anställning, förändring av tjänst, avslutad tjänst och som även ger möjlighet till återaktivering av tjänst. Denna tydliga styrning passar mycket väl in i de nya myndighetskraven i GDPR.
eSumIT hjälper dig med GDPR
Ägarskap: eSumIT har ägarskapstilldelning för varje system och resurs
Ansvar: eSumIT har tydlig ansvarsområdesfördelning
Dokumentation: Alla systemförändringar i eSumIT dokumenteras och loggas
Spridningskontroll: eSumIT kontrollerar tilldelning och förändring av system/resurser och behörigheter över tiden
Livscykelhantering: eSumIT ger tydlig styrning av anställning, förändring av tjänst, samt avslut och återanställning
Rapportering: GDPR uppgifter rapporteras från system via eSumIT
900 cuper per år och miljoner besökare i ett system som ständigt utvecklas. CupOnline är en webbtjänst för att hantera idrottscuper för t.ex. ishockey, innebandy och fotboll. Stödet för fler sporter och alternativ inom sporterna utvecklas löpande.
Systemet innehåller planering och resultathantering, betallösning, mobilanpassningar och många intressanta aspekter vi har nytta av i all vår utveckling.
CupOnline är ett system med riktigt stora besökarantal vilket ställer stora krav på prestanda och tillförlitlighet.
Systemet är uppbyggt enligt ITIL:s principer och är webbaserat för flexibel åtkomst.
HelpIT används av vår ServiceDesk-funktion där du också som kund kan koppla upp dig och få tillgång till ärendestatus eller kunna registrera och hantera ärenden själv.
HelpIT kan också installeras för er egen organisation för att hantera ärenden av olika slag utan koppling till vår supporttjänst. HelpIT används för helt olika typer av ärenden hos olika kunder även om det är byggt med IT som fokus.
Fakturaadress:
Box 407
891 28 ÖRNSKÖLDSVIK
Organisationsnummer:
CoreIT AB 556724-9429
0660-729 00 (vxl)
0660-729 99 (ServiceDesk)
E-post info@coreit.se
E-post ServiceDesk helpit@coreit.se