Digitala verktyg

Vår produktportfölj utvecklas ständigt och våra system kan implementeras och anpassas på ett flexibelt och ekonomiskt sätt för att effektivisera ditt företags verksamhet.

lets do IT loggo OK

Let'sDoIT är ett verktyg som hjälper Er att hålla koll på verksamhetens dagliga drift. 

Det individuellt anpassade driftschemat gör veckans rutiner enkla att följa.

Överlåt arbetsuppgifter kollegor emellan och få en tydlig överblick av de ”ToDo:s” just Er verksamhet har.

Via en 55” touchskärm, dator eller valfri smartphone har samtliga bra överblick över gjorda/ogjorda uppgifter och möjlighet att se status.

INNEHÅLL

  • System Let’sDoIT
  • Fritt antal användare
  • 55” Touchskärm
  • Certifikat
  • Drift
  • 36 månaders garanti på hårdvara

Läs mer om Let’sDoIT

eSumIT logo ny5

Ta kontroll över din organisation och de system som används.

Hantera nyanställningar, förändringar i tjänster/ansvar och få kontroll på åtgärder vid olika situationer. Arbetsflöden och notifikationer för alla administratörer för olika funktioner säkerställer att du har kontroll på användare, rättigheter, utrustning, m.m. eSumIT används av flera större organisationer, både företag och offentliga förvaltningar.

GDPR
eSumIT har inbyggd flödeshantering för system/behörigheter som fångar alla steg från anställning, förändring av tjänst, avslutad tjänst och som även ger möjlighet till återaktivering av tjänst. Denna tydliga styrning passar mycket väl in i de nya myndighetskraven i GDPR.

eSumIT hjälper dig med GDPR
Ägarskap: eSumIT har ägarskapstilldelning för varje system och resurs
Ansvar: eSumIT har tydlig ansvarsområdesfördelning
Dokumentation: Alla systemförändringar i eSumIT dokumenteras och loggas
Spridningskontroll: eSumIT kontrollerar tilldelning och förändring av system/resurser och behörigheter över tiden
Livscykelhantering: eSumIT ger tydlig styrning av anställning, förändring av tjänst, samt avslut och återanställning
Rapportering: GDPR uppgifter rapporteras från system via eSumIT

Läs mer om eSumIT
Cuponline se tr bg

CoreIT levererar det mest använda resultatsystemet för hockeycuper och andra sporter.

900 cuper per år och miljoner besökare i ett system som ständigt utvecklas. CupOnline är en webbtjänst för att hantera idrottscuper för t.ex. ishockey, innebandy och fotboll. Stödet för fler sporter och alternativ inom sporterna utvecklas löpande.

Systemet innehåller planering och resultathantering, betallösning, mobilanpassningar och många intressanta aspekter vi har nytta av i all vår utveckling.

CupOnline är ett system med riktigt stora besökarantal vilket ställer stora krav på prestanda och tillförlitlighet.

Mer info om CupOnline
LogoHelpIT 3Color BLACK RGB tr bg 2

Ärendehanteringssystem för hantera och följa upp och styra flödet för ärenden, incidenter, problem eller ändringar av olika slag.

Systemet är uppbyggt enligt ITIL:s principer och är webbaserat för flexibel åtkomst.

HelpIT används av vår ServiceDesk-funktion där du också som kund kan koppla upp dig och få tillgång till ärendestatus eller kunna registrera och hantera ärenden själv.

HelpIT kan också installeras för er egen organisation för att hantera ärenden av olika slag utan koppling till vår supporttjänst. HelpIT används för helt olika typer av ärenden hos olika kunder även om det är byggt med IT som fokus.

HelpIT är grunden för våra Support-tjänster och ServiceDesk.

För mer information om systemlösningar kontakta